Unicorn Pink

August 09, 2017

Никога не съм считала розовото за цвят, който ми отива и съответно винаги съм го избягвала. Дори когато беше най-тренди цвета, блогърите облъчваха с розови палта и розови акценти на минималистичен фон, не успя да ме спечели. Говоря за класическото, барби розово, не за по-умерени и nude нюанси, които тук там се срещат в гардероба ми.

Обаче, когато инцидентно попадаш в мола да разхладиш след вечерната бебешка разходка и се натъкваш на дреха с идея, отлично изпълнение, джобове!, последен брой и то твоя номер, намалена с 50%, но в "онова" розово, какво правиш?! Е, аз се "жертвах" - пробвах я пред всяко възможно огледало в магазина на фона на изнервен и заспиващ тодлър, на който умилително говорех "К'во ще кажеш готина ли е мама?" и омилостивявах с някоя друга лимецова солета. 

Установих че, заради късния час или лятната жега, розовото не ми стои толкова зле, а и все пак деликатното райе убива натрапчивостта на барби нюанса. Вкъщи забодох един син еднорог с розов рог на яката, добавих сини аксесоари и дори да остане единственото барби розово в гардероба ми, все пак мисля, че се оказа добро попадение :) 
Images: Instagram @inspiration.exists.blog @reservedbrand

You Might Also Like

1 коментара

  1. Мисля, че покупката е супер! А къде е синият еднорог? (Че ми стана любопитно) ;)

    хх

    ReplyDelete

Every comment is a reflection of my inspiration and I'm appreciating it!