My Sofia - по софийския ASPHALT със Сили

January 06, 2017

Пропускам коледно-новогодишните умилителни постове, сълзливите равносметки за 2016 и патетичните обещания за 2017 г. За първи път като погледнах назад видях нещо от плът и кръв, хилещо ми се с двата си налични зъба и се радвам на всеки миг с него. За новата година ми се иска да живеем в една по-смислена и адекватна среда, защото 2016 г. неведнъж ми остави вкуса на нещо отминало и нещо забравено, което уж бяхме надраснали и преодоляли. 

Първият ми гост за новата година е част от екипа на ASPHALT - проект на бял свят от няколко месеца, посветен на уличния стил и стрийт културата. Силвана или Сили, както повечето я знаят, е дама с магичен поглед, нестихващ ентусиазъм и ярко присъствие в софийския живот и разказа подробности за вдъхновението зад ASPHALT,  можем ли да говорим за уличен стил в БГ и кои наши марки да следим отблизо през 2017 г.

Asphalt e платформа, чрез която споделяме своите интереси, свързани със стрийт културата. Много от събитията и нещата, които се правят на локално ниво се пропускат поради една или друга причина, а си заслужава да бъдат отразявани. И за това решихме, че тук има нужда от медия, като нашата, с по-голяма насоченост към стрийт мода, брандове, изкуство, рап, трап, грайм музика (стилове, които в момента са много популярни навън). 

Главните действащи лица сме 3-ма човека, като нямаме конкретни роли и всеки един от нас прави материали за нещата, които смята, че са интересни. Имаме много голяма подкрепа от няколко приятели, за което сме им много благодарни. Ние сме отворени към това различни хора да правят материали за нашата медия. Главната идея на Asphalt е да съпортва яките и смислени хора и нещата, които правят. 

Да, можем да говорим за стрийт култура в София. За съжеление тя необхваща толкова голям кръг от хора, колкото в други страни. Затова и ние сме се амбицирали да популяризираме тази култура, главно сред младите, които по една или друга причина не са достигали този тип информация и блуждаят между комерсиалното и чалга културата. 

Един от брандовете, които се появиха през 2016 година е Missing ΛINK Clothing Co. мисля, че през новата година ще има какво да ни покажат. В близките няколко години се появиха няколко бранда, които се опитват да правят интересни стойностни неща, като Brocode, Brave Mustache, СОФТ. И разбира се, следя от близо работата на момчета от Улица 45.

You Might Also Like

0 коментара

Every comment is a reflection of my inspiration and I'm appreciating it!