My Sofia - All Shapes of Beautiful с Петя Пандулева-Биковска

December 02, 2016

Миналата седмица откраднах час-два за себе си и отидох на събитието в Ялта по повод представянето на колекцията All Shapes of Beautiful. Зад нея стои вдъхновението и решимостта на Петя Пандулева-Биковска  - автор на блога PetPanda, бюти експерт и OLX мениджър, и творческите възможности на дизайнера Николай Божилов. По подиума преминаха модели, далеч от мерки като от списание, но носеха толкова зареждащ позитивизъм и енергия на жени, които се чувстват добре не само в кожата, а и в дрехите си,че реших да поканя  Петя да сподели подробности за ASOB.

Колекцията ми е идея и мечта отдавна, просто защото такова нещо в България не се е случвало, а на мен самата ми е омръзнало да не мога да си намеря дрехи, защото идват в размери до 42 или 44. От малка обичам модата и винаги съм обичала да се обличам добре. Според мен стилът и добрият вкус не би трябвало да се подчиняват на килограми и фигура, и заради това ми е болно, че за по-едри дами няма разнообразие от дрехи.

Споделих идеята си с Николай Божилов, който сътвори булчинската ми рокля миналата година и на него му допадна. Прие го като предизвикателство и след доста обсъждане, рисуване и избиране на платове стигнахме до днес. Много беше приятно защото се допълвахме един друг – Ники е творецът, аз се опитвах да съм муза. Беше много интересно, защото до сега никога не съм вярвала, че ще успея да направя нещо такова и съм безкрайно благодарна на Николай, за това, че успя да вдъхне живот на идеите ни.

Цялата колекция е в бяло-черна стилистика с червени акценти. Дрехите се трансформират, така че да могат да се носят по няколко различни начина, в зависимост от фигурата и настроението. Аз лично обожавам сакото, палтото и двете рокли – тази с раетата и черната тип “прегърни ме”, която може да се носи и като тренч. Много ми допада, че стилистиката на цялата колекция е доста графична и изчистена, така може да се носи през цялата година по различни поводи, все пак това беше целта - да създадем дрехи, които са лесни за носене, красиви са и подчертават или прикриват правилните неща. Много се надявам да се харесат и на хората, толкова колкото ги харесвам аз и съм безкдайно щастлива на позитивния фийдбек, който непрекъснато получаваме.

Цялата колекция може да разгледате тук. All Shapes of Beautiful може да намерите с хаштаг ASOB  в приложението Shedd, като всеки модел е индивидуално изработван спрямо вашите мерки.

You Might Also Like

0 коментара

Every comment is a reflection of my inspiration and I'm appreciating it!